Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Rexone Shower Clean Deodorant


Merhabalar,blogumu actığımdan beri yalnızca 2 tane post yazmış oldugumu farkettim,gerisi cekilis duyurusu olmuş,gerçekten de sırf cekilis icin açılmış gibi gozukmuş :( Gorunce dayanamadıgım ciciler beni kendilerine çagırıyorlardı,dayanamadım ki :(( bir de bazı ojeleri burada bulamıyorum,internette de ebay'e falan guvenemiyorum malesef bu yuzden bazılarına sırf ojeleri icin katıldım :/ Bir deodorant icin post yazan var mıdır bilmiyorum,umarım dalga gecen olmaz cunku daha yeniyim :( Her neyse ben deodorantımı 1 yıldır hic degistirmiyorum,yazın bile pudralı kullanıyorum,kokusu o kadar harika ki buram buram temizlik kokuyor :) Benim gibi temizlik ve fresh koku hastaları icin ideal deodorant kokusu bence.Eger temizseniz (yani dustayken cogu zaman kelebek keseyle olu derilerinizi cıkartıyorsanız-tamam igrenc oldu biliyorum- ya da cok ter kokmuyorsanız -bu daha da igrenc oldu-) gun icinde istediginiz kadar terleyin aksam o bluzunuz ya da giysiniz -artik her neyse- yalnızca deodorant kokuyor :) ter kokusu falan kalmıyor yani :) ben surekli kullanıyorum,öneririm,fiyatı da 6.95 fakat cosmeticada indirim oluyor 4.90a dusuyor,ben indirimden yararlayip stokluyorum,cok kullandıgım icin cabuk bitiriyorum :)
Bu kadaar,iyi gunlerr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder