Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Temmuz 2013 Pazartesi

Cildime neler oluyor?!

Öncelikle fotograf atmak isterdim ancak sivilceli ve birazcik cirkin bi' cildim oldugu icin atmak istemiyorum :/ Son zamanlarda artan sivilce sorunuma gittigim hicbir cildiyeci -evet yanlis duymadiniz adamlar 6 yil tıp okuyor ve hala hicbir sey yapmıyor- adam gibi gecirecek ilaclar vermedi.Kokusu uhu gibi olan cildin ustunu sadece kirleten ve alerjik astımımı tetikleyen ilaclardan baska ilac veren olmadı.Yalnızca Clindoxyl biraz işe yaradı,2. Haftanın sonunda o da yeniden cokca sivilceye sebep oldu!! Sonra aklıma sudocrem mucizesi geldi.sabahları temiz cildime sudocrem,aksamları da temizleyip tonikleyip bi yarim saat sonra clindoxyl suruyorum 2-3 haftadır.baya azalttı.Alnımda 4-5 tane kaldı ama büyük oldukları icin hala cok cirkin duruyorlar,yanaklarımda da 2-3 tane kaldı.Tam buna seviniyorken dün gece burnumun ve burnumun etrafının kurudugunu pul pul oldugunu farkettim :/ nedenini bilmiyorum,kullandıgım urunleri de degistirmedim zaten.Farkeder farketmez nemlendirici surdum fakat hicbir degisiklik yok :( Ne oldugunu bilmiyorum,umarım en kısa zamanda duzelir cunku cok rahatsız hissediyorum.Zaten yeterince cilt problemim var,bu ne ya! Neyse bunu niye buraya yazdım bilmiyorum ama nedenini cozebilmis olan varsa yorum bıraksın lutfen :( 
İyi gunleer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder