Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Temmuz 2013 Pazar

Küçük Çaplı Alışverişim :))

Bugün evde çok bunaldıgımı,yaz tatilimi boyle evde yatarak gecirdigimi farkettim biraz cıkıp alısveris yapayım kendime geleyim dedim.Hay demez olaydım 40 derece sıcakta,gunesin tam kızgın oldugu sırada (15.00) disari ciktım,kollarim yaniyor boyle hissediyorum gunes resmen yakıyor,halbuki +50 faktor gunes kremimi boca etmistim her yerime :( sonra bulundugum yerdeki butiklere magazalara girdim,hem bayramlık hem de gunluk giyebilecegim 2 tane elbise aldım fakat bayramda aksesuarlarla kombinleyip oyle atacagım bloga :)) tabi bu yazımda takacagım 2 adet aksesuarı da gosterecegim :))) Açıkcası fazla abartmak istemiyorum aksesuarı makyajı falan,sonra annesinin makyaj esyalarını karıstırıp surunmus 5 yasındaki cocuk gibi oluyorum.Hatta bazen o kadar kotu gosteriyor ki makyaj beni,Kibariyeye benzedigimi dusunuyorum :( yani yasım geregi fazla incikli cincikli makyajlı bi kombin yapmayacagim :) boylesi daha iyi,zaten 30uma gelince yeterince makyaj yapacagım birazcik dogal halimle durayım :))) eveet gelelim aldiklarima
Bu toplu fotografı ve goruntu kalitesi nedense ışıktan dolayı berbat.Bir de telefonumla cekmek zorunda kalıyorum :( kusura bakmayın yani :( Şimdi tek tek inceleyelim
Yves Rocher tırnak güçlendirici,normal fiyatı 14.90 fakat %30 indirim vardı :) daha denemedim 1 hafta sonra deneyimlerimi yazacagım.
Alix Avien 24 karat altınlı ojesi,bunu da cok merak ediyordum deneyip yorumlayacagım tabi tirnaklarim cirkin sekilsiz oldugu icin pek de fotograf atasım yok ama :(( bunun da fiyatı 13.50 lira Watsons'dan aldım
Yves Rocher vanilyalı vucut kremi,deneme boyu gibi bir sey minik 50 ml :) denemek icin aldim kokusu guzeldi :) bunun da fiyatı 4.90 fakat %30 indirim vardı soyledigim gibi
Bir cok blogda sac dokulmesi icin iyi geldigini okumustum,saclarım bu ara resmen avuc avuc dokuluyor cok icim acıyor :( sinameki kürü yüzunden hep offf :(( bunun da fiyati 22 ya da 23 liraydı,%30 indirimle ne kadara geldi hic sormadım :/
Bunu da kullanıp yorumlayacagım,minik oldugu icin cabuk biter diye dusunuyorum.
Bu yüzüğe resmen BAYILDIM! Tamam parmagimda hos durmamıs,daha dogrusu kıvırdıgımdan ve ısıktan kotu durmus,normalde hos duruyor ve ben cokcok sevdim kendisini.LCWaikiki'den aldım,13.90 fiyatı :)
Bunları da bi bijuteriden aldım,cok hosuma gitti rengi tam olarak altın degil ama olsun cok da belli olmuyor :) cok hafif ve cok zarif duruyorlar,fiyatı 2.5 tl :) 

Cok vaktim yoktu ancak bu kadar alabildim,umarım inceleyen olur :))) İyi gecelerrr :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder