Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Dökülen Saçlarım Ve Sinir Krizlerim!!!

Merhabalar,
Yaklaşık 1 bucuk ay once tatile geldim,sampuanımı degistirmek zorunda kaldım ve sac yapıma hic uymayan bir sampuan oldugunu saclarım avuc avuc dokuldukten sonra farkettim.Zaten bu markada sls paraben ne ararsan var.Sonra surekli bloglara bakmaya basladım 1-2 kisi Yves Rocher'nin saç dokulmeleri icin olan sampuanını o kadar cok ovmus ki sagolsunlar (!) hemen gidip aldım.2 haftadır falan duzenli kullanıyorum  neyse hakkını yememek lazım,eskiden 5 avuc dokuluyorsa simdi 4 avuc dokuluyor saclarım.Fakat hala dokuluyor ve onune gecemiyorum cok sinirleniyorum bu duruma,cok da uzuluyorum :( Cunku saclarimi cokcok seviyorum.Bi ara uzasın diye sinameki kürü yaptim,yapmaz olaydim! Ondan sonra daha berbat oldu hatta kanserliyim falan diye korktum aglayacaktım neredeyse :( Arkadaslar bunun icin bi onerisi olan,guzel baya etkili bi sampuan onerebilecek olan varsa lutfen yorum atsın,cunku cok berbat hissettiriyor :( 
Hepinize iyi bayramlar bu aradaaa :) arifeden kutlayayım dediim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder