Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Ağustos 2013 Perşembe

Dermobakım Siparişim :)

Önceki yazılarımdan birinde saçlarımın çok döküldüğünü ve bir türlü çözüm bulamadığımı söylemiştim,bu yuzden Bioxcin almaya karar verdim ve fiyat araştırması yaptım.Normalde 3 al 2 öde 50 lira olan Bioxcin Genesis yağlı saçlar için şampuan,Dermobakım'da 35 liraydı,kaçırmadım ben de Dermobakım'dan aldım :) Kargom yurtiçiyle 2 gün içinde elimdeydi,hatta bugun arayıp elime ulaşıp ulaşmadığını sordular o kadar ilgililerdi,çok memnun kaldım açıkcası.Sipariş notuma tester eklemelerini rica eden 1-2 şey yazdım,yazmama bile gerek yokmuş bir sürü şey gönderdiler yanında.Hatta tam boy bi sıkılaştırıcı bile göndermişler :)) 

İlgilerinden dolayı Dermobakım'a teşekkür ederimm :) siz de indirimdeki ürünlere bir göz gezdirip,güvenle alışveriş yapmak istiyorsaniz www.dermobakim.com a bir bakın derim 
Sağlıklı günleeer :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder