Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Bu aralar aldıklarım #1

Merhabalar :) 
Geçen gün eşyalarımı toparlarken çok şey aldığımı ve kullanmadığımı farkettim :/ bu yüzden artık almaya değil de bitirmeye yöneldim :) yalnızca ihtiyaç artık :)
Ecotools fondöten fırçası,çok güzel ve çok yumuşak bir tane daha vardı onu açtım ve kullandım kılları dökülme yapmıyor çok iyi bence :) 14,90'a aldım.

Missha perfect cover bb krem no 23 :) ten rengime tam uydu,halbuki ne Misshashop ne de Lilakutu tester göndermedi! Ellerinde yokmuş blablabla.Yazık valla.Yine de bu bb kremden vazgeçmedim :D küçügünü aldım rengi tutmazsa diye ama çok iyi herkeste olmasına rağmen bir de ben ayrıntılı yazısını yazacağım :P Bunu da 30 liraya aldım,20 ml :)

Gliss Oil Nutritive Sıvı Saç Kremini de ilk defa deneyeceğim,kullandıktan sonra yorum yaparım :) 9,90 gibi bi fiyata almıştım :)

Golden Rose Rich Color Ojelerin renklerine bayıldım,2,25ti tanesi :)) 

Sağlıcakla kalınn :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder